Indmeldelse
Når man har deltaget på 3-4 møder, skal man indmeldes. Børn under 15 år, skal have hjælp af forældre til at indmelde sig.
Dette sker ved at udfylde blanketten via link her: Indmeldelsesblanket
Det er også via indmeldelsen at man tager stilling om der gives fototilladelse.
Når indmeldelsen er blevet behandlet (typisk i løbet af et par dage), vil den/de opgivede kontaktpersoner modtage en velkomstsmail.
Vedligehold af medlemsoplysninger
Når man er indmeldt har man mulighed for at ændre i egne (eget barns) oplysninger, ved at logge ind på medlemssystemet.
På den måde har vi altid de sidste nye oplysninger, telefonmumre eller mailadresser til at kontakte jer på.
Her er link til lidt grundliggende hjælp – og der er meget mere på hjemmesiden.
Hvis I ønsker at vi skal ændre de registrerede oplysninger i medlemssystemet, så kontakt en af lederne eller send en mail til gruppelederen.
Udmeldelse
Udmeldelse skal ske skriftligt inden en ny betalingperiode påbegyndes (01. januar og 01. juli).
Dette kan gøres via medlemssystemet eller på mail til en af lederne.